galaxyf62

سری جدید گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی F با دوربین چهارگانه توسط فلیپ کارت (Flipkart) رونمایی شده است .گفته می شود شرکت سامسونگ قرار است گلکسی F62 را در میانه فوریه در هندوستان روانه بازار کند. و در حالی که ما منتظر همایش کره ای ها هستیم تا تاریخ عرضه رسمی اش را اعلان کنند. فلیپ کارت، غول تجارت الکترونیک هندی، از گوشی هوشمند گلکسی F جدیدی دارای دوربین چهارگانه رونمایی کرده است.
فلیپ کارت صفحه تبلیغاتی ای را برای گوشی هوشمند جدید گلکسی F راه اندازی کرده است که فعلا فقط از طریق نرم افزار (اپلیکیشن) و وبسایت (مخصوص گوشی های هوشمند) رسمی این شرکت قابل دسترسی است. فلیپ کارت اسم این محصول را اعلام نکرده است ولی از آنجاییکه سامسونگ سپتامبر پیش از “full on” tagline برای رونمایی از آغاز به کار سری گلکسی F استفاده کرده بود، ما می دانیم که این گوشی متعلق به سری گلکسی F می باشد.
صفحه فلیپ کارت هم از مشخصات این گوشی هوشمند چیزی نمی گوید ولی تعدادی از تصاویر منتشر شده این گوشی را با دوربین چهارگانه ای به شکل مربع نشان می دهند که در گوشه ی بالا سمت چپ آن تعبیه شده است. همچنین می توان دکمه ی تنظیم صدا را در سمت راست قاب مشاهده کرد، بالای دکمه ی خاموش/روشن (پاور) که به نظر می رسد دارای اسکنر اثر انگشت باشد.
صفحه ی گوشی شکاف یا سوراخی برای دوربین سلفی ندارد بنابراین این ویژگی باید یا از طریق مکانیسم pop-up قابل دسترسی باشد یا زیر صفحه نمایش قرار گرفته باشد؛ ولی امکان چنین چیزی بسیار کم است، احتمالا تصویر ارائه شده تصویری تبلیغاتی است (placeholder image) و گوشی واقعی دارای بخشی برای تعبیه دوربین سلفی می باشد.
این گوشی گلکسی F جزو گوشی های خاص این شرکت است بنابراین منحصرا توسط فلیپ کارت فروخته می شود. گفته می شود این گوشی گلکسی F62 و دارای صفحه ی AMOLED خواهد بود که شامل اسکنر داخلی اثر انگشت نیز هست. ولی از آنجاییکه به نظر می رسد گوشی هوشمند گلکسی F رونمایی شده توسط فلیپ کارت دارای اسکنر اثر انگشت جانبی باشد، ممکن است گوشی مورد نظر ما یک گوشی متفاوت باشد.
در نهایت باید گفت که میتوانیم در هفته ی بعد جزئیات بیشتری از این اسمارت فون بدست بیاوریم چون Flipkart قول داده است که جزئیات بیشتری از این گوشی در 8 فوریه منتشر خواهد کرد.

منبع

gsmareana

خبرهای مرتبط

0 0 رای
رتبه بندی مقاله
guest
0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات