deci ، متخصص یادگیری عمیق اسرائیلی ، برای بهینه سازی استنتاج یادگیری عمیق در پردازنده های اینتل ، با اینتل وارد همکاری گسترده استراتژیک تجاری و فناوری شده است.

به عنوان یکی از اولین شرکت هایی که در شتاب دهنده راه اندازی Intel Ignite شرکت می کند ، اکنون deci با intel همکاری خواهد کرد تا فناوری های نوآورانه هوش مصنوعی را برای مشتریان دو طرفه (مشتریان مشترک هر دو شرکت) به کار گیرد.

این همکاری به شما در زمینه استنتاج یادگیری عمیق در مقیاس CPU های اینتل کمک می کند ، هزینه ها و تأخیر را کاهش داده و برنامه های جدیدی را برای استنتاج یادگیری عمیق فراهم می کند.

وظایف جدید یادگیری عمیق را می توان در یک محیط زمان واقعی بر روی دستگاه های لبه ای انجام داد و شرکت هایی که از سناریوهای استنتاج در مقیاس بزرگ استفاده می کنند ، می توانند به طور چشمگیری هزینه ابر یا مرکز داده را کاهش دهند ، فقط با تغییر سخت افزار استنتاج از GPU به پردازنده اینتل.

یوناتان گیفمن ، مدیر عامل و موسس deci، می گوید: ((با بهینه سازی مدل های هوش مصنوعی که روی سخت افزار اینتل کار می کنند ، دسی مشتریان را قادر می سازد سرعت بیشتری کسب کنند و به شما امکان می دهد موارد استفاده عمیق و مقرون به صرفه و عمیق را در پردازنده های اینتل انجام دهید.))

همکاری دسی و اینتل با MLPerf آغاز شد ، جایی که در چندین CPU اینتل ، فناوری Deci AutoNAC (ساخت و ساز معماری عصبی خودکار) سرعت استنتاج شبکه عصبی شناخته شده ResNet-50 را تسریع کرد ، تاخیر مدل های ارائه شده را تا 11.8 برابر  کاهش و توان عملیاتی را تا 11 برابر افزایش داد. فناوری AutoNAC Deci از یادگیری ماشین برای طراحی مجدد هر مدل و به حداکثر رساندن عملکرد استنتاج آن بر روی هر سخت افزار استفاده می کند – در حالی که دقت آن را حفظ می کند.

مونیکا لیوینگستون ، مدیر راه حل های AI و فروش در اینتل گفت :(( deci استنتاج یادگیری عمیق بهینه را در پردازنده های اینتل ارائه می دهد. بهینه سازی مدل های پیشرفته هوش مصنوعی در زیرساخت های هدف عمومی مبتنی بر پردازنده های اینتل Xeon مقیاس پذیر به مشتریان ما این امکان را می دهد تا SLA های عملکردی ، هزینه ها و زمان استفاده را کاهش دهند و به آنها توانایی مقیاس گذاری موثر را می دهد.))

این همکاری از آنجا آغاز شد که دسی یکی از اولین شرکت هایی بود که به Intel Ignite پیوست ، برنامه شتاب دهنده ای که برای حمایت از استارتاپ های نوآور در پیشرفت فن آوری های جدید در بازارهای بی نظم طراحی شده است. خلبانان پلتفرم دسی برای انتخاب مشتریان در بخش های سازمانی ، cloud ، ارتباطات و رسانه ها در حال توسعه هستند تا بتوانند آنها را در مقیاس بندی و تسریع بیشتر در استفاده عمیق از یادگیری در پردازنده های اینتل توسعه دهند. همانطور که نتایج این تعاملات به اشتراک گذاشته می شود ، فرصتی برای مقیاس گذاری پلتفرم دسی به مجموعه گسترده تری از مشتریان به دست می آید که در حال برنامه ریزی است.

خبرهای مرتبط

5 3 رای
رتبه بندی مقاله
guest
0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات